Expozitie dedicata zilei de 8 Martie

Expozitie dedicata zilei de 8 Martie
Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Imagini din zonele pe care le-am vizitat.

duminică, 27 martie 2011

Marturia lui Andreea Bocelli

Deci, cu ocazia asta vreau sa va spun o mica poveste. Iata cum decurge ea. O tanara sotie insarcinata a fost spitalizata pentru un simplu atac de apendicita. Doctorii au trebuit sa-i aplice niste gheata pe stomac, si cand tratamentele s-au incheiat medicii i-au sugerat sa avorteze copilul, i-au spus ca era cea mai buna solutie, pentru ca bebelusul se va naste cu o dizabilitate, dar tanara si curajoasa sotie a decis sa nu avorteze, si copilul s-a nascut. Acea femeie era mama mea, si copilul eram eu. Poate sunt partinitor, dar pot spune ca a fost alegerea corecta. Si sper ca asta va incuraja multe mame care se afla uneori in situatii dificile in acele momente cand viata e complicata, dar vor sa salveze viata copilasului lor. In loc de "la revedere" voi canta un cantec vechi pe care copiii mei il adora si sper sa va placa si voua. Pentru ca le-a placut, l-am inregistrat in ultimul meu album. Cantecul e frumos pentru ca e un cantec voios ce exprima fericire. (.....) mai mult accesati http://mmarysplendoareaiubirii.blogspot.com/2011/03/maturia-lui-andrea-bocelli-despre.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu