Expozitie dedicata zilei de 8 Martie

Expozitie dedicata zilei de 8 Martie
Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Imagini din zonele pe care le-am vizitat.

marți, 15 septembrie 2009

APRECIERI EXPRIMATE PUBLICATE SAU VERBALE DESPRE DOAMNA MARIA COJOCARIU IN SEMN DE RECUNOSTIINTA


La banchetul absolvenţilor 2008. Loredana Curelariu scrie :,, Zâmbind cald şi vocea blajină, mă va călăuzi mereu către porţile reuşitei. Mi-aţi fost ca o mamă care a ştiut să mă iubească, să mă înveţe şi să-mi creeze propriile aripi ca să pot zbura în lumea necunoscută şi încă prea mare pentru mine"
În fotografie Doamna Maria Cojocariu şi Loredana Curelariu eleva Liceului ,, Ştefan Luchian” Botoşani
În ziarul ,, Evenimentul de Botoşani” , din data de 24 februarie 2009 s-a publicat articolul ,, La mulţi ani! Poeta Lucia Olaru Nenati împlineşte 60 de primăveri! ”. Articolul dlui Petruţ Pârvescu în dialog cu Lucia Olaru Nenati. Doamna Lucia Olaru declara: ,, Dar am avut oarecare succes şi cu muzica, vechea mea dorinţă neîmplinită şi regăsită la o vârstă matură. Am ţinut recitaluri şi spectacole, (..) se poate vedea pe YouTube, chiar şi la Botoşani- dar mai ales, peste hotarele judeţului şi ale ţării cu public cald. M-am bucurat şi de sprijinul şi aprecierile competenţei profesoarei de canto Maria Cojocariu)

,,FOLOSIŢI-VĂ DARUL ORICÂND PENTRU LAUDA LUI!
Măna care a întins cerul plin de stele,
mâna care vă poartă în căuşul său ca pe un mărgăritar preţios,
mâna care ne-a ajutat întotdeauna LA NEVOIE,
mâna care poartă semnul cuielor, să vă călăuzească şi să reverse peste dumneavoastră pacea cerului, bucurie, mângîiere şi binecuvântări din belşug! NU UITAŢI CĂ SUNTEŢI O PIATRĂ PREŢIOASĂ ÎN MÂNA CREATORULUI!"
a scris o elevă AIOA BOMPA
DIN SCRISOAREA GABRIELEI RUMEGA
,, Sau scurs pe nesimţite luni, săptămâni şi zile de când am fost înconjurată de căldura, personalitatea şi atenţia deosebită a d-nei profesor emerit- MARIA COJOCARIU.(...)Glasul ei blând dar ferm, mi-a condus paşii, vocea spre ceea ce am reuşit în final: să înterpretez cântece populare . Cu deosebită dragoste,Gabriela

SRISOAREA ,, MODEL DE MODELE" Mugurel Mogoş 22-06-2009

Din partea fostei eleve Dorica Lupaşcu


PENTRU FOŞTII MEI ELEVI
A fost cândva,/
Nu demult tare,/
A fost ca-n vise trecătoare,/
A fost căndva...

Pe lângă mine staţi mereu/
Vă simt apropierea/
Ma-nconjuraţi cu drag/
Şi asta-i mângâierea./

Fiinţe dragi inimii mele/
Elevii din trecut/
Nici voi nu mă uitaţi/
Chiar dac-aţi fost demult./
(Profesor Maria Cojocariu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu