Expozitie dedicata zilei de 8 Martie

Expozitie dedicata zilei de 8 Martie
Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Imagini din zonele pe care le-am vizitat.

miercuri, 7 martie 2012

8 Martie- Botosani-



Cu ocazia zilei de * 8 Martie *, pentru toate persoanele care mă cunosc , mă respectă, mă iubesc din florăria bogată cu flori , vă ofer un buchet mare, mare, ca semn de recunostintă si insotită cu urările să aveti parte de multă iubire de la cei dragi dv. Să vă Binecuvanteze Dumnezeu cu noroc, sănătate si ceea ce v-ati propus in această zi să fie de bun augur! Si pentru celelalte persoane care, chiar dacă mă ignora, asi dori să se stie ca eu doresc pe acest blog să vorbesc de bine pe semenele noastre si ofer din timpul meu in acest scop ca sa fiu in echilibru cu ce mă inconjoară. Mă aşteptam din partea partidelor politice, a presedintelor organizatilor de femei din orasul Botosani să mă contacteze pentru comunicare pe această temă comună.
Eu am investit financiar din pensia mea modestă, energie, am pus multă dragoste pentru a sublinia prin expoziţiile pe care le organizez in ţară şi în străinătate că femeile au locul lor în societate, că au participat într-un domeniul sau altul, au obţinut rezultate de-a lungul carierii lor, că sunt demne de încredere şi să ne aducem aminte de ele, ca pioniere, ca exemplu, că se poate, deasemenea pentru cele contemporane care sunt continuatoarele celora care au dorit să avem această zi minunată de 8 Martie, să ne bucurăm, pentru dreptul de vot, pentru demnitate, pentru dreptul de a profesa, a studia.

Dar, nefiind de nicio coloratură politică, pentru că nici nu pot fi, deoarece eu prezint valorile feminine din societate, dar care pot aparţine unui partid sau altul, aspect ce nu nu e treaba mea. Asta nu înseamnă că eu contest valoarea preşedintelor de femeii, important este ca fiecare din noi să lăsam în urma noastră ceva. Sunt o verigă în acest sistem, care ideal ar fi să funcţioneze bine pe bază de comunicare, respect şi fără această luptă pentru orgolii
Încă o dată vă doresc să vă bucurati de această zi pentru ca pionierele noastre din multe ţări au luptat ca să existe această zi, si care apoi, a fost declarată international ca ,,Ziua femeii".
Sa fiti iubite!
carti postale din colectie privata Viorica Hrustovici

Un comentariu:

  1. Draga Doamna Viorica, multumim de frumoasele gânduri impartasite cu cititorii blogului in aceasta zi specială.

    Va doresc putere de munca si sănătate, ca sa putem si de acum înainte sa ne delectăm cu rândurile scrise de Dvs.

    Cu drag, Gabi

    RăspundețiȘtergere