Expozitie dedicata zilei de 8 Martie

Expozitie dedicata zilei de 8 Martie
Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Imagini din zonele pe care le-am vizitat.

sâmbătă, 3 octombrie 2009

Despre valori feminine

Am avut deosebita satisfacţie să constat că articolul ,, despre doamna Violeta Damaschin-Budăi", publicat de mine pe blog http://emancipareafemeii.blogspot.com la data de 15 august 2009, a servit ca sursa de informare şi inspiraţie pentru ,, ştirii locale" Botoşani, secţiunea ,, Omul zilei" din data de 30-sept-2009. Când am început să scriu pe blog mi-am propus să prezint valori feminine botoşănene şi cu ce se ocupă. Mă bucur că în continuare se mediatizeză despre persoanele care s-au evidenţiat de-a lungul carierii lor şi că acestea se implică profesional pentru promovarea oraşului Botoşani. Da, avem valori, să le respectăm şi să le mulţumim.Viorica Hrustovici

Un comentariu: