Expozitie dedicata zilei de 8 Martie

Expozitie dedicata zilei de 8 Martie
Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Imagini din zonele pe care le-am vizitat.

duminică, 24 mai 2009

PENTRU CE PLANG FEMEILE ?



Si adesea lacrimile ei sunt cele prin care poţi să-i zăreşti inima.Frumuseţea unei femei nu stă în veşmintele pe care le poartă,nici în chipul ei, nici în coafura ei.Frumuseţea unei femei stă în ochii ei. Aceasta este poarta către inima ei locul unde se adăposteşte dragostea


Intr-o zi fetiţa îşi întreabă mama.
De ce plângi ? Pentru că sunt femeie ! a răspuns mama.
Mai târziu,copilul devenind adult, îl întreabă pe Dumnezeu:
-Doamne, de ce plâng femeile aşa de uşor?
Si Dumnezeu a răspuns:
-Când am făcut femeia, ea trebuia să fie o fiinţă deosebită i-am făcut umerii destul de puternici ca să poarte pe ei toată greutatea acestei lumi şi destul de moi ca să fie confortabili şi cea de a accepta respingerea cu care o tratează adesea proprii copii.
I-am dat forţa de a da viaţă şi cea de a accepta respingerea cu care o tratează adesea proprii săi copii. Forţa de a avea grijă de familie în pofida bolilor şi oboselii. I-am dat sensibilitate de a-şi iubi copiii cu o dragoste necondiţionată, chiar şi atunci
când ei o rănesc cumplit. I-am dat forţă de-a ajuta bărbatul în căderile sale şi a-i rămâne alături cu aceeaşi tărie. Şi în fine, i-am dat lacrimi să plângă
atunci când simte nevoia.
citat ,,Despre conditia femeii “, Din întelepciunea spaniolă)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu