Expozitie dedicata zilei de 8 Martie

Expozitie dedicata zilei de 8 Martie
Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Imagini din zonele pe care le-am vizitat.

marți, 5 iulie 2011

Volumul de poezii ,,Poezii pentru toate vârstele", vol I, autor Maria Cozmici Cojocariu


La concert
,,Cu gândul la ,, băiet"
Mă pierd printre mulţime,
Şi-mi caut locul, discret,
Să fiu mereu cu tine.

Şi gongul nu vorbeşte,
Şi tace ca un mut,
Mă fieb în nerăbdare
Şi-aş vrea să te ascult.

De-odată se aude,
Un,,bang" şi doar atât.
Cu toţii se grăbesc,
Spre locurile ştiute.

Şi creşte-ncet, încet,
Şitotul se aprinde,
Este ceva sublim,
Este ... fără cuvinte


Deodată... apari tu,
Ca un vulcan, măreţ,
Cu vocea clocotitoare,
Eşti dârz şi îndrăzneţ.

Şi publicu-n picioare,
Te aplaudă mereu,
Aş vrea ca să le spun,
Că eşti băiatul meu....

Dar tac. Cu tine mă mândresc
Şi-n gândul meu ascuns,
Te pup de mii de ori
Şi îţi mulţumesc
! "
(poezie publicată în volumul I
,, Poezii pentru toate vârstele",
Editura LAOCOON, Botoşani 2010)



Finalul


,,Dacă, din simplă-ntâmplare,
Din curiozitate, poate,
Veţi citi aceste rânduri
Pătrunzând ale mele gânduri,




Citiţi şi mă judecaţi,
Scrieţi mai bine ca mine,
Criticaţi dacă puteţi,
Numai laude nu-mi daţi.

Nu sunt meşter al vorbirii
Sunt o simplă profesoară
Încercând s-aştern pe foaie
Gândurile-n fapt de seară.


Doar un lucru vă mai rog,
Respectaţi acest caiet.
Fiindcă-n el, veţi observa,
Este-al inimii secret."
(Poezie publicată în volumul I, Editura LAOCOON,
Botoşani , 2010, autor Maria Cozmici Cojocariu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu